torsdag den 17. maj 2012

Biotop opgave 4




Jubii var har fået ben

Her bo resten af familien

Se alle vores haletudser






Haletudserne er nu hjemme ved deres familie, håber ikke de bliver ustødt forbi jeg har haft dem i pleje. :-)))). Det er været sjovt at følge deres udvikling og min hjælper har da synes det var spænende.


Jeg har nu flytte mine haletudser hjem på privat adr. Det har været svært at fange dem. Jeg havde nu en positiv oplevelse, da jeg skulle have dem fanget. Min datter på 11år, ville ikke med så jeg måtte selv afsted. 2 piger kom køre på deres cykel og spurgte hvad jeg lavede, jeg fortalte at jeg prøvede at fange haletudser, de spurgte om de måtte hjælpe mig og pludselig var  jeg og de 2 piger i gang med at fange :-)
Nu lever de har og jeg er nu ved at give dem lidt ilt, håber de overlever. De for fiske mad købt i rema 1000

 billederne er fra 12.10.2008

Ingen kommentarer:

Send en kommentar