tirsdag den 29. maj 2012

Dyreholdsopgave Natursyn 1


Natur syn 1

Mit syn på naturen.

Naturen har noget med liv at gør. I naturen finder jeg dyr liv, plante liv.

Jeg elsker at være i naturen, det er så dejligt at kunne trække vejret og få frisk luft i lunger.

Dette kan jeg også kun gøre, fordi jeg lever ved skov og strand. Da jeg for mange år siden købte hus var det nogle af de krav jeg havde.

Det som jeg ikke kan lide ved naturen er når andre mennesker ikke gider passe på den. Når andre bare er ligeglade med, hvor de smider deres affald.

Jeg kan rigtig godt lide de forskellige årstider, som er så smykke på hver der måder.

I min fremtid som pædagog vil jeg rigtig gerne fortælle børn, hvordan de skal behandle naturen og lære dem hvad man alt kan lave i naturen.

Jeg har tilmeldt mig denne her hjemmeside http://www.dn.dk/Default.aspx?ID=22130,

 Hvor jeg hver uge for nyt ideer til hvad der lige er aktuelt i naturen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar